FASERFIX TRAFFIC TRAM pro liniové či bodové odvodnění kolejiště
IDEÁLNÍ PRO: kompletní liniové či bodové odvodnění tramvajového kolejiště včetně žlábkových kolejnic
Vaše benefity s prvkem FASERFIX TRAFFIC TRAM
UNIKÁTNÍ A KOMPLEXNÍ ŘEŠENÍ
- kompletní řešení odvodnění kolejiště v jednom promyšleném systému
- třída zátěže až E 600
- napojení na kanalizaci nebo odvodňovací žlab
= Jedinečnost | Spolehlivost
NASTAVITELNOST DLE POŽADAVKŮ
- bodový či liniový způsob odvodnění
- stavebnicový systém
- možnost přípravy na jakýkoli typ žlábkových kolejí již z výroby
- instalace žlabů bez přerušení provozu na trati
- uchycení ve třech bodech a výšková nastavitelnost
- stačí vyvrtat pouze jeden otvor pro napojení kolejnice
= Flexibilita | Rychlost instalace
ARETAČNÍ SYSTÉM SIDE-LOCK
- aretační systém krytů bez šroubů
- snadná instalace krytů (postačí pouze šroubovák)
- 90% úspora času při montáži a demontáži krytů (například při provádění údržby žlabů)
- možná instalace bez vloženého krytu
= Flexibilita | Úspora nákladů
HIGH-TECH MATERIÁL
- „Made in Germany“: centrální výroba = stálá a vysoká kvalita
- optimální stabilita betonu vyztuženého vlákny při zachování nízké hmotnosti žlabu
- vynikající přilnavost s betonem při instalaci žlabů (stejný koeficient materiálu)
- možná instalace bez vloženého krytu
- požární odolnost třídy A1 (nehořlavý) podle DIN 4102
= Záruka kvality | Spolehlivost
KOMPONENTY SYSTÉMU
Žlaby pro odvodnění kolejí, vyrobené z vláknobetonu s ochranným rámem z pozinkované oceli, s bezešroubým areačním systémem SIDE-LOCK
Odvodnění rozchodu tramvajové trati, vyrobené z vláknobetonu s ochranným rámem z pozinkované oceli, s bezešroubým aretačním systémem SIDE-LOCK
Boční odvodnění tramvajových tratí, vyrobené z vláknobetonu s ochranným rámem z pozinkované oceli, s bezpečným bezešroubým aretačním systémem SIDE-LOCK
GUGI litinový pororošt, do třídy zatížení E 600